Sjuk..

Har nyss mailat till Monica på huvudkontoret och sjukanmält mig. Men måste nog upp tidigt för säkerhets skull för att ringa henne oxå. Både Mads o min brorsa har rätt.. Jag måste sätta hälsan i första hand.. Första gången sen jag startade på DFDS för 2½ år sen, som jag har sjukanmält mig.. Shit.. Känns konstigt, känner mig helt skyldig.. :/

Är helt slut.. Tom på nått sätt.. Smärtorna i fingrarna börjar komma tillbax, och det oroar mig! Nu e det mkt klagande från min sida.. Har vatt lite nere ikväll.. Men jag e tacksam för att prinsen har orkat snacka med mig så pass länge på msn ikväll, har behövt det känner jag. Har det lite bättre nu.. Men tror inte jag känner för o skriva mer.. Gonatt..


Kommentarer
Lee

hej jag heter annica och jag är gay. jag skaffar en blogg. woho. nej men det va väl på tiden att du också joina oss i bloggvärlden?? :) hehe. pussss

2008-11-13 @ 01:20:10
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0