Pannakagor m sylt :)

Var hos P. Ekman igår.. Haft ont i baksidan av låret, som om jag sträckt lårmuskeln..
Å precis så var det enligt honom, fick 1½ timmes massage och lidde stretchövningar..
Fukk va ont jag haft.. Nu har jag riktig träningsvärk istället, så jag haltar fortfarande.. Men denna smärtan e iaf bättre. Imorrnbitti blir det besök hos "Bagarn" oxå.. *knak knak* Naaaaajs...

Det har vatt en lugn dag idag.. Träffat kuzinen o yrat lite på stan.. Hennes jakt efter good, old fashioned kökshanddukar verkar inte gå åt det rätta hållet.. hehe.. Tror nästan hon får gå till Ate Ellen o be om rödrutiga istället! hehe....Vi fick tid till att ta en fika på Pronto oxå.. Det blev pannakagor med sylt och te till! *mums*
Med fin utsikt över Lillatorg och blaskvädret, fick vi oss en mysig liten snackstund..
Alltid lika kul :)

Mads har vatt med brorsan hela dagen, vilket jag tycker e framsteg.
De har bl.a fixat svenskt bankkonto till Mads osv..
Nu måste jag bara ringa Mkb imorrn o ordna så Mads namn klistras på dörren oxå.. hehe..
 Dax för lite trimning..  Undra va Mads tänker på?

Slutligen har vi varit hemma hos mamsingen på tacoskväll.. Me like! Här kmr lite bilder.. Gonatt..



Kommentarer
Lee

Jag ska till Per den 4:de. sååå najs det ska bli vill jag lova dig. Oh jag längtar efter smärtan hahhahaha.. nooooot. men joo ändå lite.

2008-11-25 @ 11:21:53
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0