Elly Cederholm..

Tänker en del på farmor.. Det var nog därför jag faktiskt kände att jag behövde skriva av mig idag. Om 3 dagar, så har det gått 3 år sedan min kära farmor gick bort, i min famn...........................
Det irriterar mig lite att jag inte kommer vara hemma till den 15e.
Har svårt att sätta fingret på vad det är, men efter alla dessa år, har jag ännu ej släppt det, eller kunnat ta "avstånd" till det hela... Till allt som hände...
Tänker inte gå in på detaljer, det gör bara alldeles för ont... Hur kmr det sig att ännu idag, om jag nämner henne, eller någon annan nämner henne, så bryter jag ihop inom mig och tårarna forsar ner..? Ibland är tårarna synliga, andra ggr förblir de inom mig..
Känner mig inte hel utan henne.. Där é så mkt funderingar.. Detta gör visst inte mig mkt klokare..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0