˙˙ɹǝu o ddn ɹǝɐ ɯos ʇxǝʇ pǝɯ ʎɐƃ ɐʌ uɐɟ

Tänk om jag hade skrivit ett helt blogginlägg med en text som är upp o ner.. Hur många hade fått spel, slutat läsa, blivit irriterade på mig? haha.. Värt o pröva kanske?

¿ǝʞsuɐʞ ɐʌǝoɹd o ʇɹǝɐʌ ˙˙ɐɥɐɥ ¿ƃıɯ åd ǝpɐɹǝʇıɹɹı ʇıʌılq 'ɐsǝɐl ʇɐʇnls 'lǝds ʇʇåɟ ǝpɐɥ ɐƃuåɯ ɹnɥ
˙˙ɹǝu o ddn ɹǝɐ ɯos ʇxǝʇ uǝ pǝɯ ƃƃǝɐluıƃƃolq ʇlǝɥ ʇʇǝ ʇıʌıɹʞs ǝpɐɥ ƃɐɾ ɯo ʞuǝɐʇ


Neh, fan va jobbigt.. Mina ögon blir helt skeva..

Här kmr lite bilder fr i fredags, då vår kära Alex Savic fyllde 24.. :)

Julslipsen fr mig o Mads uppskattades..
Såsom glasen.. (+muggarna) Puha.. Det gjorde vi gott så..

Båda blev visst exalterade över min gåva till Julija ;)

Nellas gåva smakade visst gott!

Snyggve..




Åldern på folket från festen varierade allt från 21-29år.. Så då vi äntligen skulle ut, var det en av småttingarna som ej kom in på Harry's, istället blev det Breezer.. Va sägs om 2 persiska män som gör dansshow? Eller en liten GLAD Indier som dansade för sig själv. Eller en tjock, svettig man som började strippa på scenen? Eller en öööverhyper snubbe som gick loss o dansade med Julija.. PANIK!! Önskar jag hade bilder på dom, men vågade faktiskt inte!
Det var väl en ok afton.. Inget över det ordinära..




Lördagen spenderade jag hemma hos mama.. Softandes, med 2 skålar popcorn och kinesisk buffé på kvällen.
Sen åkte jag bara hem till min älskling o låg på soffan resten av kvällen.. :)

Idag händer inte alltför mkt, vi har vatt uppe sen 9 för o tvätta.. Lagom spännande..







Kommentarer
Lee

hur har du gjort det?? skrivit upp o ned alltså? Snygga bilder hahhahaha.. Alex ser helt cp ut fan. Puss

2008-12-14 @ 13:09:09
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Lee

Gud, den lille Julija blir ju bara mindre och mindre. Haha. Hmmmm... Angående mannen i min blogg. Jag tycker det e snyggt som fan när män visar lite ... speciellt benen där i sidan du väääät, nere vid skrevet typ. Yum. Ses imorgon. puss

2008-12-14 @ 19:44:16
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0