Nytt mobilnr!!

Jag har lagt mitt abonnemang på is.. Så det stængs av nu på lørdag. Skall ju snart till Phillie, och det lønar inte sig att ha det med. Så tills vidare har jag ordnat ett danskt nr, +45 53403531 som ni kan nå mig på! Nær jag kommer hem fr båten, så kmr jag skaffa ett svenskt kontantkort oxå! Hinner inte skriva mkt mer, skall starta nu hær om 15 min igen samman med Signe.. Hann inte ens få mig en tupplur hær på eftermiddan, så e rætt trøtt.. Istællet blev det en promenad ner till Nordhavn før o betala billz och leta efter danskt simkort.. Spænnande.. Sov inte mkt inatt heller.. Satt uppe med Selma i mæssen fram till kl var ca 2 - halv3, och sen snakkade jag med Mads rætt længe i tele oxå.. :) *sakna*

Hoppas vi får en lugn afton, med Trevliga gæster och inte idioter som det  varit med på denna turen..

Tack før nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0