Baj baj Älsklingen..

Mads has left the building.. :( Känns konstigt.. Nu kommer vi ej ses på lite över en månad.. Saknar redan honom.. Det har bara gått 7 timmar.. Han har åkt hem för o fira jul samman med familjen, och jag reser ju på söndag..

Fick ett riktigt sött litet kort i min julsocka! :) (texten är hemlig) :p




Bordet är fullt av massa julklappar som skall slås in, och jag har inte ens kommit igång o städat.. Får besök av mina kära dfds vänninnor idag.. Vibz, Selma o GI Jane! Woooohooo!! :o)
Kan knappt vänta! hahaha.. Det kommer bli sååååååååååå FETT!

Skall ner till stan och lämna tillbax digitalkortet på MKB's bogalleri som Mads fann i boxen..
Borde växla cash oxå..hmm.. Men det kanske jag kan göra imorrn..

Nu ramla det ner post.. O ett vitt tjockt kuvert :o)

 Oj oj, undra va som gömmer sig där inne? :o)
 Ett grymt snyggt julkort..
 Med en liten hälsning fr Mads mor :)


WoW! Checka in halsbandet! Miiiiiikke naaajs! Ekologiskt och fairtraide!
Tummen upp!! Me like! Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack!!

 
Checka in hemsidan..

http://www.baks-newjewel.dk/

Tycker det e lite pinsamt att jag fått så många fina gåvor av henne detta år, när hon knappt hunnit få tiden att lära känna mig.. Men missuppfatta inte mig, Jag tycker det e sååååååå fint av henne, och gåvorna jag fått är underbart fina! :o)
Jag hoppas innerligt att få mer tid till att lära känna henne snart! Söt liten mama Mads har! :o)) Man märker lätt var han fått sitt stora hjärta från.. Å tro mig, hans far e minst lika underbar!

Jag borde verkligen hoppa in i duschen nu..


Mads o Tito på promenad ute på Gullvik...

Mads, om du läser.. Jag saknar o Älskar dig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0