1 dag kvar..

Jag skriver inte så ofta. Känner inte att jag har något och dela med omvärlden just nu. Inte om det som sker här ute på Pearl. Det har varit en omtumlade törn och nu är jag mer än redo att åka hem! Skall bara ha överstökat den här arbetsdagen. Skall nog packa resväskan redan nu så jag är klar att bara sticka imorgon. Sov inte mycket inatt, så min hjärna kör på lågvarv.

Imorgon kommer wifey hem till mig med flyttlådor och kärra, så att jag kan börja packa ner mina saker i lägenheten. Måste ringa bror min och se om vi kan köra alla möbler som står i gästrummet hos papa, till soptippen. Sen skall det städas och efter det kan jag börja flytta över säng och andra ting till far. Mycket och göra, på kort tid. Men no stress! På fredag håller jag maskeradfest. Måste ju fira att jag närmar mig de 30 plus att jag flyttar. Mitt nya hem är Nieuwegein. En härlig tanke!

Snart kan jag ligga i gräset i Holland med älsklingen igen. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0