30 år!

Haft en helt underbar födelsedag. Då min dag inföll på en torsdag och jag var till havs, hade jag inget annat val än att bjuda ut familjen på jobb. Men det var uppskattat av allesamman. Mama, Bengt, Annica, Padde, Ferry, Denny, Eva, Lee och Ikram. Tack alla för ni förgyllde denna dag ♥


My birthday in pictures

Firades i flera dagar. Vi smygstartade faktiskt redan den 6/6 om aftonen. Kollegorna hade bakat en tårta och det blev mys i messen. Torsdag blev det först champagne i Vinbaren efterföljt av 3 rätters middag i Blue Riband, dans i Columbus och massa goda drinkar. Fredagen spenderade jag med familjen och vänner i Oslo. Det blev ett besök i Vigelands parken, regeringsbyggnaden, slottet, minnes ♥ vid Domkyrkan, lunch vid Akers brygge där det var sjömat festival. Solen sken och jackan åkte faktiskt av trots de lovat dåligt väder. På kvällen fick vi buffe i 7Seas och lite mer dans i Columbus. Om lördagen fick jag lov att åka en tur till Malmö. Har inte varit i Malmö över en helg sedan min födelsedag förra året, så det var uppskattat! Lee överraskade med ytterligare festligheter. Grillning och fest stod på menyn! Min söta wifey. Jag blev så paff och glad över denna fina gest! Kvällen avslutades med dans i Malmös vimmel. Super sjysst kväll! Nu är det måndag och jag är tillbaks på jobb.



Det blev många fina gåvor, jag vill tacka alla som varit så generösa och söta mot mig. Här är en del ut av dem:

  • Presentkort på Ticket, 3000,- (Från kollegor och familj)
  • Tiara, band och bling bling katt från Build a bear (Eva)
  • Buddha ljushållare, ljus, blomfrö, blommor, chips och choklad
  • Pilgrims halsband (Padde och Annica)
  • 2 halsband, brosch, kjol och fjällräven shorts (Erika)
  • Pilgrims örhängen+ 3 Chanel nagellack (Commercial head och BL's)
  • Champagne + glas (Alex Blom)
  • Presentkort på Guldfynd, 1000,- (Bengt)
  • Prydnads elefant (Dorthe och Jonas)
  • Asien resan 2012 (mama)
  • Blomlåda av Rex ♥

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0