En solig lördag

Hunden sov igenom hela natten utan problem. Vid lunchtid lämnade vi över honom till Hundpensionatet. Nu har ägaren tre veckor på sig att hämta upp honom, annars blir han satt till adoption. Hade jag kunnat hade jag själv adopterat honom och tagit med honom till Sverige. Skall försöka hålla mig uppdaterad och se vad där sker med honom. Efter ett hjärtekrossande farväl, blev det en tur ner till marknaden vid Plaza, där vi införskaffade lite färsk fisk och annat gott från havet, vin, fler blommor till vår trädgård, frukt och färskt bröd. Efter det åkte vi till Jachthaven Marnemoende där vi satte oss på en uteservering vid floden, med ett glas rose och bara njöt av denna sommardag. Åkte hem relativt tidigt och det dröjde ej länge förrän papa satte igång med sin fiskgryta. Resultatet smakade gudomligt! Nu sitter jag här och inser att den lilla krabaten faktiskt är saknad trots att vi bara hade honom i en dag. Tänk vad en sån liten själ kan göra vid en. Hoppas verkligen han finner sin väg hem igen. ♥ Snart dags att sova, imorgon är det fars födelsedag och vi har planer på att åka på picnic med Diana, Michael och familjen. Så tror jag borde dricka upp mitt vin och somna in.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0