Om man får hemlängtan

Om man får hemlängtan kan man ju alltid hänga på Ikea i Utrecht! Sitter just nu och äter sparrissoppa och samlar energi för en liten shoppingtur. Ingen hemlängtan. Men en längtan efter cupcakes. Var inne på Dille&Kamille en sväng och köpte vispar och kakformar. En butik helt i min smak som säljer saker till hemmet. Nu ska jag köpa lite andra småting till hemmet. Rex släppte av mig här efter en kort promena i stan efter jobb. Passar på att vandra runt här medan han har fotbollsmatch. Han tyckte jag skulle åka hem till hans moster och äta middag med henne. Men känner inte att jag är redo för det. Men gillar tanken att han gör det. På tal om hans moster så träffades vi två också här på Ikea sist jag var på besök. Ikea känns som mitt andra hem. Flaggan på köttbullarna gör mig glad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0