Panik resulterar i Frukostdejt!

Sov riktigt dåligt inatt. Drömde konstiga drömmar och vaknade med illamående. När jag väl lyckades somna om ordentligt här på morgonkvisten, vaknade jag i panik av att det ringde på porttelefonen. Jag går lätt i panik, hjärtat slår gärna fortare och jag börjar kallsvettas. Där stod jag i hallen, satte telefonen på ljudlöst och skruvade av ringklockan på dörren. Ja, jag ÄR konstig! Efter tre otroligt långa och ihärdiga tryck på porttelefonen där nere, valde jag att kolla ut genom fönstret. Blev väldigt lättad när ja såg att det bara var Hassel som stod där nere.

-Frukost skriker han!

Efter att ha skällt lite på honom för att han skrämmer skiten ur mig, satte jag mig ned och njöt av min Mcdonalds frukost! Helt perfekt lördagsmorgon! Tack vännen ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0