Jag var tidigare idag på ett fotovernissag...

Jag var tidigare idag på ett fotovernissage nere på Mazetti med far. "Indiens barn och deras verklighet" skildrat av Caroline Bach. Stark fokus på barnen i bilderna som verkligen fick dom att stå ut på ett otroligt vackert sätt. De levde i misär, det framgick tydligt i de flesta utav bilderna, men samtidigt fick jag en stark känsla av hopp och glädje i flera utav barnens ögon. Efter vernissaget promenerade vi ned till Möllan och fikade på Coffeepoint innan det blev dags för mig att bege mig hemåt för att fortsätta läsa. Fick besök av Hassel också, men han somnade rätt snabbt i soffan. Själv såg jag filmen "Baby mama". Jag borde gå och lägga mig, jobb väntar imorgon bitti. Super fantastisk söndag! <3



Kommentarer
Caroline

Hej Annica,



Tusen tack för att du kom, kul att du tyckte om bilderna!



Kram,

Caroline

2010-12-20 @ 20:51:33
URL: http://www.carolinebach.com/blog


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0