smoothie och historier..

Ännu en arbetsdag.. Har ej hunnit skriva så mycket. Eftersom att jag mötte ut mitt i månadskiftet, har jag haft fullt upp och alla papper och blanketter har staplats på skrivbordet.

Har varit helt slut på kvällarna, och har bara legat i sängen efter jobb och kollat på kriminalserier.

Men idag var jag iaf av båten för första gången denna törnen. Gick ut med en kollega som ej varit av båten på 2 år på grund av arbetstiderna, och vi promenerade ner till Akers brygge. GRAND PRINCESS låg i hamnen, fan va gigantiskt och ståtligt skepp. Ser lite ut som en hammarhaj..

Det  blev en smoothie på en hyggelig restaurant med vy ut över hamnen.. Nu är det dock tid igen för att arbeta..

Ha d!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0