Party party!!

Så var man hemma i Malmö igen. Satt mig ner vid köksbordet med några knäckebröd med skagenröra och blickar tillbaks över party helgen som gått.

Det blev ingen konsert i fredags. Det var redan fullsatt när vi kom dit. Men.. Padde kom i tanke om Prins Bernhard. Ett relativt nytt uteställe i Malmö. Det är visst Günther som äger det? Det är en båt som är ombyggd till nattklubb och restaurant. PRINS BERNHARD 

Resulterade i en mycket trevlig afton samman med mina grabbar och James Pinchin.





Stötte på Anders på klubben. Blev så otroligt glad av att se honom. Minns inte ens sist vi sågs. Anders är en gammal klasskompis från grundskolan. Men har ej haft kontakt sen han flytta till Lund.
Det blev mycket dans och festen fortsatte långt in på morgonkvisten med ett besök på Étage också. Det stötte vi på Carina och henne har jag inte heller sett på år och dar. Helt klart en suverän kväll!

Gårdagen spenderade jag i Helsingborg. Tre gånger 25 års fest. Lilla Johanna fyllde år. Jag och Lina hade bokat ett hotellrum tillsammans och hade följe till festen. Temat var Hollywood och det var intressant och se folks tolkningar av det. Jag såg nog mest ut som en crack-hoe. Började med mingel på Jocob Hansens hus nede i källaren. Sen blev det tre rätters middag följt av massa lekar. Jättetrevligt! Jag och Lina sneaka in oss på Jojes bands fest på ovanvåningen också och fick dansat litegrann. Senare på natten fortsatte festen på Tempel.





Super mysig kväll! Tack Johanna för festen och tack Lina för en kväll fylld med skratt och dans!






Kommentarer
Mie Toft Pedersen

Det ser ud til at i havde en super sjov aften! Og du fik da fat i en fin/fræk kjole søde! Hehe



Knus Mie

2009-11-15 @ 23:03:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0