Ägnar en tanke åt farmor..

Vill gärna skänka en tanke till min farmor denna kväll. Igår var det 4 år sedan hon gick bort och lämnade oss med stor sorg och tomhet. Saknar dig så mycket än idag. Jag vet att du finns med mig. Nu förstår jag varför jag var så orolig i själen igår. Du var ju och hälsade på mig här hemma. 

En tår fälls för dig ikväll. En tår av saknad. När jag blundar känner jag din doft, Chanel doften som smyger förbi. Mitt hjärta bultar lite extra hårt, och håren reser sig på armarna.. Det blir plötsligt kyligt i rummet. Jag är inte ensam ikväll. Blundar jag hårdare kanske jag kan se dig också, se dig här i rummet.

Inlägget tillägnat farmor som jag skrev förra året på hennes dödsdag; Min älskade farmor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0