Lugg och mudcake..

Så här ser jag ut idag.. Nu får ni äntligen se mig i min nya lugg.. Låt kommentarerna strömma in! Själv kan jag tycka att jag ser ut som en liten skolflicka emellanåt.. Inte för att det är något fel i det.. hehe.. Kanske inte så smart och skaffa lugg när man som jag är lazy att fixa frissan var dag.. Men me like my new look anyway..



Mads has left the building. Det känns tomt. Måste ju bara säg att jag saknar honom och önskar att han hade stannat kvar. Men jag visste ju att han skulle åka.. Man kan visst aldrig förbereda sig nok. Baby steps, det är nog det enda sättet jag klarar av situationen på.. Har massa kärlek, men ingen Mads att lägga det på..

Har inte gjort alltför mycket idag heller.. Varit hemma med Mads hela dagen..

Men jag åkte iaf in till stan här på kvällen för att ta en fika med J.S. Stackaren fick vänta 45 minuter på mig i kylan innan jag väl dök upp, är tacksam för att han var så förstående. Men det ändrar ej det faktum att jag skäms att jag kom sent.
Efter en kort promenad satte vi oss på Espresso house och fick islatte och mudcake! YAMMI..
Har verkligen längtat efter kladdkaka sen Cissi skrev att hon skulle äta det igår.. Så tack Cissi för att du gör så gott intryck på mig! :) Det var trevligt och se J.S.. Vi har inte setts på år och dar, så det var kul och snacka och ta igen lite tid!

Det är lite små underligt hur jag stöter på folk lite överallt som jag ej sett på länge. Men det är kul! Där är så många man förlorat kontakt med, så det är tur att Malmö är så pass litet att man hittar varann igen..

Jag blir nog bara hemma ikväll, klockan närmar sig midnatt. Är otroligt nog rätt trött, men det betyder inte att jag kommer vara smart nog att lägga mig i tid. Kommer säkerligen kämpa för att hålla mig uppe så länge som möjligt. De sista tre nätterna har jag haft Mads vid min sida, så då har jag inte haft några problem med att sova. Nu sitter jag här i den tomma lägenheten och den enda som kommer ligga vid min sida i fortsättningen är Herr. Isbjörn..

Mads, jag vet att du läser detta.. Jag är inte längre bort än ett telefonsamtal.. Jag kommer alltid finnas här för dig Skriv, ring eller skicka mig en chokladkaka! Jag tänker på dig och hoppas du finner ro i din själ.. Älskar dig..


Kommentarer
Annelie

Chokladkaka? .. Har läst hela inlägget... och det enda jag mindes när jag slutat läsa var.. chokladkaka!? Hehe skoja bara... Men chokladkaka hade varit rätt gott :).

Hoppas även du finner ro hjärtat.

Och sova gör man när man är trött ;)... bara onödigt att ligga i sängen och vara vaken och slösa tid, när man kan göra så mycket annat :).

<3

2009-08-29 @ 05:27:48
Annelie

Btw... glömde säga att du passar mucho good i lugg :))). Fast du passar faktiskt i alla frisyrer!

Att göra en sådan lugg på morgonen är super lätt. Lite vatten på handen.. platt platt sen lite hårspray... BAMWAMKADAM! klart på 2 minuter ;D.

2009-08-29 @ 05:37:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0