Flärp afton.

Nu är vi färdig flärpade!

Efter middagen på den lilla grekiska restauranten, promenerade vi hem och började flärpa för fullt i våra Amadeus böcker. Försökt få in all information i mitt lilla huvud. Kanske är det för att jag är distraherad med alla tankar, som jag inte kan registrera. Eller så är jag bara allmänt lost.

I vilket fall, så är jag otroligt tacksam för att Katarina lyckades övertala mig till att åka upp här trots omständigheterna. Katarina sålde in det bra. Istället för att pressa mig själv och må dåligt över att behöva åka hit. Så fick hon mig att se det som en veckas semester! Jag har skrattat och mått bra. Visst har tankarna och ångesten funnits där. Men tack vare mina härliga kurskamrater, så har jag sett positivt på det hela. Haft en otroligt lärorik vecka. Christina som håller i Amadeus kursen är väldigt pedagogisk och tack vare henne har jag hunnit lära mig mycket på väldigt kort tid. Så, det kan inte gå värre än att jag misslyckas. Då får jag bara göra om det.

Imorgon är sista dagen här i Strängnäs. Skola mellan 9-12, sen äter vi tillsammans och har slutprov mellan 13-15. Josefina i min klass är söt och kör oss till Arlanda imorgon. Skall ju flyga hem senare på kvällen.

Försöker att inte tänka så mycket på slutprovet. Nu skall jag sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0