Alone..

Det finns stunder, som just den här. Då man känner sig som den sist ståendes på jordens yta..

Jag saknar LeeLee! Så sjukt mycket att det skär i mitt hjärta.. Saknar hennes närvaro, hennes kramar, hennes leende, hennes kärlek, saknar hennes goda själ. Är inte hel utan henne. Idag hade jag verkligen behövt en kram. ♥

Saknar J.S extremt mycket också. Jag är fortfarande inte klar över vad som gick fel, men du är saknad vännen!

Majse, Ibland önskar du var här till och ge mig råd. För att säg till mig vad jag gör fel i livet.

Papa Hassel, du har varit borta alltför länge nu. När kommer du hem? Så vi kan hänga i soffan tillsammans. Saknar dig och hoppas vi kan leka snart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0