MMS problem?

Av någon anledning laddas inte mina mms inlägg upp på bloggen. Har skrivit flera inlägg som mystiskt nog försvunnit i cyberspace. Just nu har jag ingen energi till att skriva om vad jag sysselsatt mig med sista dagarna som gått. Men idag har Rex varit ledig och vi spenderade dagen nere vid sjön igen och badade och solade hela eftermiddagen. Här till kvällen har vi besökt en av hans mostrar i Utrecht som bjöd på riktigt god mat och en trevlig kväll. Jag känner mig fortfarande nervös över att spendera tid med familjen. Men som tur är så pratar hans moster mer än vad jag gör. Så jag kan sitta tillbakalutad och lyssna till hennes intressanta historier. Imorgon ska jag eventuellt träffa henne för första gången på egen hand. Rex har fotbollsturnering som startar 11:15, som håller på mer eller mindre hela dagen. Jag tänker självklart följa med för att se honom spela. Men hans moster ville gärna ta med mig ut i stan för lite kulturellt intag. Man kan ju inte tacka nej. Ser fram emot det mer än vad jag törs och säg högt.

Lite müsli och sen blir det sängen för denna lilla dam. Vi lämnar huset 9:45 imorgon. Natti natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0