Mitt mumintroll

Precis kommit tillbaks till båten efter att ha varit nere på Sankt Hans torv med Vibeke. Fick sett hennes lägenhet och så bjöd hon på födelsedags brunch på Sebastopol. ♥ Tack underbara du! Efter brunchen var vi på vinylcafeét och drack kaffe. Måste säg att jag är lite småimpad av mig själv att jag tog cykel istället för buss. Men det var i och för sig inte så svårt att hitta hem till henne. Fint väder här i Köpenhamn idag, så det passade fint med en liten cykeltur genom stan. Är otroligt trött nu bara, men skall vara i terminalen om 10 minuter. Så på med uniform och leendet, idag har vi 1400 passagerare med igen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0