Sista lördagen..

Sovit konstigt de sista två nätterna, korta intervaller bara. Imorgon skall jag jobba nere på Ving mellan 10-15:15, så det blir en riktigt soft lördag idag. Är i full gång med att tvätta.

Det blev en snabb runda ner till Värnhem tidigare idag för att träffa Zanja. Snabbt byte av kläder som hon lånat av mig. Måste ju ha mitt favorit linne med mig nu när jag skall iväg på kurs med DFDS.

Sen blev det en snabbis in på triangeln också för att inhandla en ny Eyelash curler. Ett MÅSTE om man är asiat! Fick fatt i en från Shiseido. Nu får jag hoppas på att den håller måttet bara. Får prova den imorgon bitti. Min andra, som varit en god vän i många år, har ju nu lyckats gå i sönder. Väldigt irriterande!

Skall snart ned och hänga upp tvätten. Hassel är på besök, så vi skall iväg och beställa pizza och hyra film! En riktig myskväll hemma bara. Precis vad jag behöver. Sista helgen vi hinner ses. Medan jag är ute på havet denna gång, så kommer han ju åka till Nepal och vara borta i tre månader. Känns lite tråkigt, men otroligt glad för hans skull. Han kommer ju uppleva en massa kul! Lite avundsjuk är man ju allt, men på ett positivt sätt!

Idag fick jag reda på att ännu en tjejkompis blivit gravid. Jag förstår att det är mycket förvirring och tankar som går runt i hennes huvud. Men det jag reagerade mest över, var att precis de tankar hon har nu runt graviditeten. Är precis de tankar som jag har. Man går här och tänker att man är den enda som tänker så, och man vill helst ej prata med sina vänner om det. Men nu inser jag, det finns fler som tänker som mig. Vilket på ett sätt är skönt. Grejen med min väninna är, som jag tycker är intressant. Är hur lika vi tänker. Ibland skrämmande lika.

Jag kommer tänka på dig nu när jag reser iväg. Jag hoppas att du inte känner att du inte kan skriva eller så, för jag finns här! ♥ Mail, sms eller skype! Don't be a stranger!

Time for pizza!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0