Cola.popcorn.film.pizza

Äntligen klar med tvätten. Nu har man våta lakan hängandes överallt i lägenheten. Men gott luktar det!

Det satt fint med pizza. Allt för länge sen man åt en god pizza! Magen är så himla tung nu. Proppat i mig cola, popcorn och en massa godis också. Filmen vi såg var dock ingen höjdare. "Cash" hette den, med Sean Bean i huvudrollen. Nu undrar ni säkert varför vi valde en typisk Hollywood film och att vi får skylla oss själva. Men vi var verkligen sugna på en bra thriller ikväll. Men istället fick vi bara en urkass film med Chris Hemsworth som var helt lost genom hela filmen. Damp? Ingen film jag rekommenderar någon till att se!

Hassel har däckat i soffan, och jag borde också lägga mig. Kollade nyss på schemat för jobb. De har ändrat mitt schema från 10-15:15, till 8:45-16:15. Tur jag kollade, hur dum hade inte jag sett ut annars om jag dykt upp klockan 10! Så det blir en längre dag på jobb än tänkt. Men det gör inget, hade ledigt idag trots allt.

Sen på eftermiddagen skall jag förhoppningsvis hälsa på Julija och Alex. Det ser jag fram emot. Få se lilla Oliver! ♥ Skall hämta mina resväskor som de lånade förra året. Kan behövas en lite större resväska nu när vi skall vara på kurs i en hel vecka. Sen blir det nog inte så mycket mer. Förhoppningsvis skall jag träffa Hassel en sista gång imorgon kväll. Vi hyrde två filmer idag. Så man kan ju hoppas på att den andra är bättre!

Nu skall jag lägga mig. Gonatt allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0