Hade sista dagen på Ving idag. I alla fall...

Hade sista dagen på Ving idag. I alla fall på ett bra tag. Nu väntar havet mig i tre veckor. Sen ser mitt schema för båten rätt snurrigt ut för mars och april. Har examen i mitten av mars, det är därför jag måste jobba så underliga pass. Jobb gick smärtfritt idag, men har varit rätt slutkörd. Sen blev det lite nödvändig shopping innan jag åkte hem för att städa och tvätta hemma hos papa. Medans tvätten var igång gick jag hem till Alex och Julija. Det blev middag från China Garden. Har ej ätit där på flera år, men det smakade helt okej trots de inte hade kryddat alls. Nu har jag hängt upp tvätten och plockat undan här hemma. Sängen kallar! Godnatt världen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0