Drömmer mig bort och längtar. Är tillbaks ...

270120111306 (MMS)

Drömmer mig bort och längtar. Är tillbaks i Malmö och jag har Kitty med mig hem. Hon skall bo hos mig i en vecka. Sen åker hon hem till Japan ett tag, och kommer tillbaks i mars då hon börjar jobba i Danmark. Planen igår var att göra lite sightseeing, men mestadels utav dagen gick till shopping istället. Hittade en massa fina kläder, bilder kommer upp senare. Det blev middag på Barista, pastasallad i försök att få i sig lite mer hälsosam mat. Efter ett tag dök även J.S upp. Kaffe och lite catch up innan vi drog vidare hem till Sirak. Lugn kväll för min del eftersom jag jobbar idag. Men de andra var verkligen på party mood. Även Kitty drog ut till Crown med Sophie och hennes kompis. 

Jag har varit väldigt känslig sen igår. Har en stor klump i magen och det hugger till i mitt hjärta. Är ledsen, arg på mig själv och förvirrad. Varför känner jag nu så här? Varför reagerar jag? Varför kommer dessa känslor tillbaks? Saknar dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0