Det kunde inte varit en mer soft lördag! H...

Det kunde inte varit en mer soft lördag! Har ju varit sjuk nästan hela veckan från jobb på grund av migränen. Så det var kul att komma ner på Ving idag och få något vettigt gjort. Efter jobb cyklade jag direkt hem till Alex och Julija och där har jag varit tills nu. Babyboom deluxe! Softat, sett på tv, lekt med babys:ar, lagat middag ihop och sett två filmer. "Precious" som jag verkligen rekommenderar er till och se, som baseras på en sann och tragisk historia. Den andra filmen var "I rymden finns inga känslor". En svensk film om en kille som har asberger. Riktigt bra film den också! Nu skall jag nog lägga mig dock, jobb väntar om bara några timmar igen. Saknar min soffpotatis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0