Ännu en weekend..

Så var helgen överstökad. Haft cirka 1700 passagerare var dag och den ena dagen har inte vatt den andra lik. Nu sjunker passagerar antalet till cirka 900 imorgon. Är dock inte helt tillfreds med att både Chilie och Jane skall hem imorgon. Jane skall i och för sig med på fritur till Oslo, men det gäller inte. Vi får se hur det går. Jag skall arbeta i GSC fram till onsdag. Sen har jag ytterligare två veckor som sekreterare.

Nyss sett film med tjejerna. Blev en teenager film "Easy A".

Tror jag skall försöka sova snart. Det har varit en märklig dag. Varit helt slutkörd. Drömde återigen om en kollega. Denna gång var det bara inte L. Märklig dröm! Sen pratade jag med M.N tidigare idag och det har självklart påverkat mig. Inte för allt i världen, trodde jag att han skulle förstå att låtarna påminde om honom. Men sen när jag tänker efter, han känner ju mig in och utantill. Eller nästan i alla fall. Vi får se hur det här går.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0