Tillbaks på jobb




Ibland kan något så här litet förgylla hela din dag. Månadsskifte, månadskörsel, löner, varumottagningar. Busy som vanligt på kontoret, men idag har vi bara 800 passagerare med, så det ger lite andrum.

Två veckor på havet, jag hoppas innerligt att vädret bättrar sig. Det har redan börjat gunga och vi har inte ens kommit ut på öppet vatten. Fått ny bäddmadrass till kabinen, så jag ser fram emot att lägga mig ikväll. Se om det kan hjälpa mig till att få en god natt sömn. Mjuk och god är den i alla fall.

Lee kommer ut nästa gång vi ankommer i Köpenhamn och reser med i några dagar. Längtar efter lite quality tid med wifey. Hoppas på en massa mys, film och kramar! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0