Ben & Jerry goes tourists

Dagarna går extremt långsamt här ute på havet. Åker hem på onsdag i en tur, eftersom jag skall på begravning. Just nu längtar jag bara till att få lov att ta steget över landgången och gå hem. Det är hårt att vara här just nu. Är inte så aktiv på bloggen, känner inte riktigt att jag har något att skriva om nu för tiden.

Men igår då jag var utråkad, tog jag en cykeltur ner till Nørreport för att mötas med Kitty en kort stund. Hon överraskade mig med att ta med sin pojkvän som jag ännu inte hade träffat. En trevlig överraskelse! Trött och förvirrad som jag var i detta sinnestillstånd, kände jag mig allt annat än trevlig och söt. Var i min egen lilla bubbla. Men det blev glass från Ben & Jerry's, en tur i Runde tårn och efter det, en promenad i Kongens have. Det hjälpte otroligt mycket på humöret att bara spendera en timme med dom, innan det var dags att cykla tillbaks till båten.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0