Tandvärk!

Nu har jag varit hemma från jobb sedan i måndags på grund av inflammation i mun och tandvärk. Mindre kul!

Två besök hos tandläkaren för att konstatera att min visdomstand i överkäken slår emot den undre då jag biter. De har nu skurit väck en del av slemhinnor/tandköttet. Mindre skönt och jag kan inte sova om nätterna eller äta fast föda utan att det gör ont. Åker dock ut på havet igen imorgon. Nästa fredag väntar ännu ett besök hos tandläkaren och även veckan efter det. De sa att de skall överväga om de skall dra ut en av visdomständerna.

Imorgon kommer snickaren förbi, så jag borde nog gå i säng snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0