Smaken av blod..

Det blev som sagt en rätt soft dag. Hängt mestadels av dagen här hemma med Johan och snackat lite och sett på tv. Inte gjort något speciellt egentligen, men det har varit helt perfekt för mig. Ju mer jag pratar och umgås med Johan, destu mer uppskattar jag att ha honom som vän.

Blir en sen natt för mig, trots att jag var klar till och gå i säng redan innan sju på kvällen. Nu snurrar alla tankar och tandvärken är inte och leka med. Borde gå i säng, men ser massa tramsiga program på tv.

Imorgon väntas städning och så får jag arbetsledaren från Sydmåleri över på besök för att titta på mitt tak i matsalen som redan börjat krackelera. Det är så skönt att inte ha planer och bara göra ingenting! Njuter verkligen.

Såg förresten filmen "Kick-Ass" igår. Ni som inte sett den. Se den! Ni får ett gott skratt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0