Lovely day..

Det har varit en sån där skön dag. Där man känt att en börda lyfts från ens axlar. Kanske berodde det på mailet jag skickade till honom. Jag fick sagt det jag behövde. Nu är jag fri att andas igen.

Spenderade eftermiddagen med Julija. Hjälpte henne med teorin till körkortet. Brorsan kom också förbi caféet och umgicks lite med oss. Sen var vi förbi hennes nya lägenhet som hon och killen flyttar in i imorgon. Riktigt fint. Reality check, livet förändras snabbt och drastiskt ibland. Mitt liv är långt från stabilt, och det inser jag nu. Men det är på rätt väg. Jag får ta babysteps, så skall jag nog komma tillbaks till det som en gång varit.

Ikväll har jag varit hemma hos brorsan och tjejen. Druckit kaffe och myst i soffan. Det var länge sen jag besökte dom. Nu undrar jag, varför gör vi inte detta oftare. Det var precis vad jag behövde. Ett litet tjejsnack med henne.

Lyssnar på "You". Låten har fastnat och nu blossar alla känslor upp igen. Vad gör jag?

Har verkligen känt ett behov att få lov och mysa med LeeLee, så tror jag går tillbaks till köket och fortsätter vårt lilla snack. Ibland, behövs bara LeeLee för att jag skall känna stabilitet och lugn. Min underbara Bomullstuss.

Imorgon skall jag vara hundvakt hela dagen medan paret flyttar, så tror snart jag går i säng. Gonatt världen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0