Söndagsgåvor!

Efter att Hassel lämnat byggnaden här i eftermiddags, ringde papa och bjöd in sig själv. Bra initiativ!

Efter lite kaffe bestämde vi oss för och ta en promenad till Mobilia. Papa var så söt och köpte en extern hårddisk till mig så att jag kan göra en backup på allt jag har på min laptop. Med tiden har det blivit en hel bilder till exempel. Han köpte även två nya växter till mig som jag tänkt ha i vardagsrums fönstret.

 

 

Otroligt att en promenad fram och tillbaks mellan Möllan och Mobilia kan ta så hårt på mig. När vi kom tillbaks till Möllan var jag helt färdig. Idag gör det mer ont i benen än igår och fötterna är ömma. Händerna är stela som bara den. Får sitta och stretcha så gott det går. Tycker inte de smärtstillande pillerna hjälper idag.

 

Innan vi gick hem, bestämde vi oss för att gå till restaurant Möllan Fick en riktigt höstig och god potatis, kron- och jordärtsgratäng med getost på toppen. Smakade gudomligt! Tack för gåvorna och middagen papa! ♥

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0