Skåne roadtrip!

Var i stan tidigare idag, med Lee och brorsan och fick oss en kaffe på Espressohouse. Efter det gick vi åt varsitt håll och jag och brorsan valde då att göra en liten roadtrip i det vackra och soliga höstvädret. Skåne är verkligen underbart vackert vid den här årstiden. Höstens färger spelar fint över landskapet.

Nu skall vi ut en sväng igen och se om vi kan fånga solen, och sen hem till Julija innan det blir för sent. Kaffe hade ju inte suttit helt fel nu.

2010-10-19 @ 18:19:50

 


Uppdatering 2010-10-19 @ 23:42:45

 

Så var man hemma igen. Ser på en dokumentär från Pattaya. Jag vill också till Thailand. Eller ja, jag hade velat vara var som helst, förutom här! Någonstans där det är varmt och exotiskt. Men det blir nog ingen semester förrän nästa år. Nu har man ju lagt pengarna på annat. Som i längden antagligen kommer gynna mitt liv. Hoppas jag på åtminstone. En resa ner till familjen hade ju inte varit helt fel det heller. Just det, måste ner och ansöka om visum till Brian så han kan komma och besöka oss till våren. Husk, husk, husk!!

Jag undrar om jag kommer kunna sova inatt. Kaffeintaget hemma hos Julija blev mycket och starkt. Väldigt trevligt. Brorsan var med också. Jag har insett, att jag inte gillar och bo själv. Vad gör man åt det?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0