Mat-koma Deluxe!

Tre personer i mitt kök blir lätt lite väl trångt, men vi fick oss en riktigt god middag igår. Enkel, men god!
Finns ju inget bättre än fisk som man själv fångat och hemmagjord potatispuré.


Johan kom förbi runt lunchtid. Tvättade hela eftermiddagen och sen var vi en sväng på loppis med Julija och Lia.
Kvällen spenderade vi hemma hos mig, och brorsan kom också över och lagade mat med oss. Lugnt och skönt.



Tvättade imorse igen, förstår inte hur jag kan ha så mycket tvätt. Julija kom förbi en sväng innan hon skulle till jobb, så blev det frukost samman med Johan som sov över igår. Nu har jag dammsugat och dammat nästan hela lägenheten. Väntar bara på att Padde B. skall komma förbi på ett kafferep.


Morgonens utsikt från balkongen. Älskar färgerna på löven på väggen.


XOXO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0