Lönsedlar åt folket!

Dag 2.. Det är freaking KALLT i Oslo!! Min näsa är som en liten isbit just nu! hmm.. Tid för mig att packa ner lönsedlar i kuvert.. 251 stycken!! Wooohoo!! Sen har vi lika många vilotids scheman. OJ vad jag ser fram emot det här!

Liten uppdatering. Då ALLA mina kuvert med "vindue" var slut, fick vi låna en kartong från BK OSL.


Kuverten vi normalt använder ombord, är fliken redan öppen på, klara till att bara lägga i det som skall sändas och sen klistras dem igen genom att bara vika ner fliken. Check!

Kuverten vi fick av BK. Skall man först vika upp fliken, stoppa in pappret, slicka på fliken och sen klistra igen det. Efter 51 stycken var min tunga snustorr och hade fått sig en del papercuts. Fick använda mig av det gamla limstiftet. Oldschool? Never again! Detta tog dubbelt så lång tid. Investera i nya moderna kuvert!

 

 



Kommentarer
Kristine

hahaha, er det noe galt med konvoluttene våre eller? :) hastverk er lastverk vet du ;)

2010-10-02 @ 19:00:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0