Kaffe och stjärnor..

Helgen närmar sig, och jag vet bara att vi kommer få mycket och göra på jobb. Haft två sköna dagar nu där min hjärna fått lov att köra på halvfart. Det är väldigt mycket på gång. Men jag är inte redo att skriva om det ännu.

Men saker och ting som jag gått och tänkt på länge, verkar falla på plats nu.

Igår var jag ute med SH på cykeläventyr i Köpenhamn. Besökte en guldsmed nere på Kongsvej och fick höra lite om olika procedurer för att tillverka smycken av guld och silver. Väldigt intressant!

Sen var vi på Tycho Brahe's Planetarium och såg "Sea Monsters" i 3D. Riktigt häftig föreställning!

 

Idag hade jag en mysig fikadejt med Michelle och Kristine i Oslo. Det blev choklad scones på United som vanligt. Är bara så glad att jag har möjlighet att gå av skeppet. Solen sken och det var en riktigt fin höstdag.

 

På väg till Akersbrygge.

Akerhus fästning.



Kommentarer
Tickamobster

Det är inte konstigt att du reagerar så. Du vet hela bakgrunden till eländet!!

D har redan insett hur mkt kraft det kommer ta att kanske kunna få det att fungera med henne. Så vi får se om vi ens kommer till den punkten. Är du hemma nu? D kommer vara själv med barnen nu i helgen på dagarna då jag ska iväg och sälja på loppis. Kanske kan ni träffas?? Kram

2010-10-15 @ 15:17:08
URL: http://tickamobster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0