Spooky..

Spenderade kvällen igår samman med frugan. Färgade hennes hår, och halva mitt vardagsrums golv typ. Tur att trägolvet är "fläckigt" i förväg. Fin blev hon i alla fall! Sen fick vi sett på "Anneli" på Svt. Skönt att hon att droppade förbi och sov över. Behövde nog prata lite trots att jag inte var så pratglad. Men de få ord hon valde, räckte! Ibland tror jag inte ens hon förstår hur mycket hon betyder för mig. Jag är KÄR i LeeLee. Inte som i att jag vill ha henne som partner, men jag är kär i hennes personlighet och den vackra människa hon är!

Här har ni en underbar bild på oss från Bali i våras.


Tid för mig att klä på mig och promenera ut i gråa höstvädret. Kom på att jag inte har cykeln, så plötsligt fick man lite brått. Skall träffa frugan för en runda i stan.

 

XOXO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0