Drool like a boxer!

Efter besöket hos tandläkaren tidigt här imorse, är jag fortfarande bedövad och dreglar som en liten boxer. Är extremt hungrig då jag inte ens fått i mig frukost, men vill ju inte riskera att bita mig själv i tungan. Jobbigt när man inte ens kan känna sina läppar. Mina tänder mår åtminstone bättre nu och jag skall inte tillbaks förrän om en månad. Som tur är har jag inga större fel på mina tänder och tandläkaren tycker de ser bra ut.

Här har ni mig idag.


Utöver tandläkarbesöket har jag inte gjort mycket mer än att sitta i telefon hela dagen. Försöker reda ut en situation som uppstått och orsakat mig stora bekymmer sista veckorna. Mer om det en annan gång.

Nej, om man kanske skulle ta och vila sig lite. Pratar lite med F, och försöker reda ut om vi skall ses eller inte. Är rätt kluven och kan märka på mig själv att jag stänger ute honom. Typiskt mig att bli så här. Jag får se vad som händer. Om vi nu skall ses, blir det först i mitten av november och om det blir av, så kommer det har gått tre månader sen sist vi sågs. Tiden går och det är inte lätt att hantera det längre tycker jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0