Sleepless in Malmö..

Inget bra på teve och jag har ett sug efter vatten. Ja, ni läste rätt. Ett stort glas vatten! Har druckit stora mängder hela kvällen, men är fortsatt törstig. Nu kan jag inte sova heller eftersom jag sov fyra timmar tidigare ikväll. Det var inte meningen att sova så länge, men var totalt utmattad. Ibland är det bra att ha vänner som bara håller om en, som visar uppskattning. Allt jag behövde ikväll var en kram och det fick jag.

Det blev att man sov länge imorse också. När vi väl lyckades ta oss upp ur sängen så tog vi en promenad i duggregnet och fikade på Espressohouse Storgatan. Synd att man inte fick mer tid till att visa Dorota runt Malmö bara. Men det har varit väldigt trevligt att ha henne här. Att umgås utanför jobb, men självklart också catch up om vad som sker ute på Pärlan. Hon har säkert tyckt att jag varit lite märklig, emellanåt har jag varit rent off och varit helt nollställd. Men skrattat har vi! Thanks for the visit!

Inte många timmar tills jag måste upp igen för att ta mig till Köpenhamn. Har en tid hos reumatologen klockan 09:45. Jag vill inte påstå att jag är nervös, inte än i alla fall. Men jag är förväntansfull och hoppas innerligt att jag får svar direkt på om det är något jag behöver bekymra mig över. Om inte annat, så hoppas jag på att vi kommer igång med en behandling snarast. Jag har nu gått hemma i en månad, och jag är mer än raslös vill jag påstå. Men jag förstår samtidigt att jag nått gränsen där min kropp säger ifrån och behöver vila. Tror jag skall lägga mig i sängen nu och räkna fåren. Gonatt världen.


Kommentarer
Ticka

Tack så mycket. Jag hitta den på en annan blogg ag följer och det är fler som lagt upp dem så jag tänkte att jag skulle hänga på. Blir lite personligare och ett snabbt sätt att lära känna en person bättre :D Tyckte det var en rolig idé.

2010-11-11 @ 13:39:35
URL: http://tickamobster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0