Polskt besök :)

Sitter här som två små nördar brevid varandra med varsin laptop. Har Dorota över på besök som jobbar med mig på Pearl. Hon fick fri från båten idag, men har ej flyg hem till Polen förrän imorgon eftermiddag. Så istället för att bo på hotell, tyckte jag det vore trevligt om hon bodde hos mig en dag. Vi har syndat med pizza och cola. Sett film, baserad på en sann historia som heter The wronged man Har ni inte sett den rekommenderar jag den starkt. Väldigt rörande historia.



Tidigare idag fick jag städat mer eller mindre hela lägenheten, vilken behövdes! Har ju inte haft ork eller energi till att städa på snart en månad. Damm? Jotack! Men det tog också ALLA mina krafter! Sen kom frugan över på besök, mös med lite tea. Så hjälpte hon mig även med att hämta min nya sovrumsmatta och cykel hemma hos Julija. Lee är söt, hon bar mattan på axeln, hela vägen hem! ♥ Min handywoman!



Kommentarer
Lee

Oh yeah baby! Du, vem har tagit bilden?? Nördar ni e! hahaha... hur va filmen?? va handla den om? låter bra! pusss

2010-11-10 @ 09:36:46
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0