Mys med Chilie..

Valde att åka över till Köpenhamn redan igårkväll efter att ha sett väderleken på tv. Kylan och vinden är inte och leka med och det blir bara värre. Personligen så gillar jag snön, men kylan är outhärdlig när man blir stel som en pinne. Fick som tur var sova hemma hos Miss Chilie så att jag inte skulle behöva gå upp mitt i natten och ta tåget över till Köpenhamn. Så det blev myskväll i soffan med pizza, film och gottis! Sov inte mer än tre timmar inatt, men det var det värt. Länge sen vi umgicks så här på tu man hand. Min GG-partner in crime! ♥

Läkarbesöket gick fint. Var där redan tre kvart innan avtalad tid, så började morgonen väldigt lugnt och stilla med lite modemagasin och en kopp tea. Tre blodprov togs, och sedan injicerade han mig med ett hormon för att ge hur mina njurar skulle reagera på det. Fick sitta i trettio minuter utan att röra armen innan läkaren väl tog ett sista blodprov. Nu skall jag vänta upp till två veckor innan jag får resultaten. Men som vi bägge sa. Med tanke på att det börjar gå framåt och kännas bättre. Så kommer nog symtomen vara väck innan de ens finner vad som orsakade alla smärtor i min kropp. Om inte annat, kan det var så simpelt som så, att kroppen bara varit slutkörd. Återstår och se.

När jag kom tillbaks till Malmö, började jakten efter vinterkläder. Egentligen var jag först och främst ute efter vinterskor och jacka. Men tyckte inte jag hade tålamod till det idag. Men fick i alla fall tag i tre tjocka tröjor, ett par jeans, två t-shirts och lite annat smått och gott. Ger det ett nytt försök imorgon.

Försöker bara ladda upp bilderna från Java till facebook, sen skall jag hem och sova! Gonatt världen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0