Happy B-day Davve..

Roll over Beethoven.. Vi kör lite Chuck Berry innan det är dags att lägga sig. Har nyss kommit hem från Familjen Finn. Det bjöds på princesstårta och kaffe för att hedra David på hans dag. Stack över där med Johan. Alltid lika trevligt att träffa dom alla, och leka lite med ungarna. Vi ses ju inte så ofta. Men det är härligt och se hur ungarna växer och att Ebbot ändå vill leka och tyr sig till en. Egon är fortfarande lite försiktig gentemot mig. Men, en vacker dag kanske vi blir vänner. Jag måste ju bara lära mig att förstå vad sötnosen säger först.

Fann en fin bild på familjen Finn i mitt arkiv från förra sommaren ♥

 

I övrigt har det varit en bra dag. Smärtorna har inte varit värre än att jag kunnat hantera dom. Har nästan kunnat gå normalt. Har i och för sig tagit en del smärtstillande, men tror ändå att jag hade kunnat röra mig relativt fint utan dom. Dock känner jag av det mer nu, efter att ungarna har klättrat och hoppat på en. Men det var det värt!

 

Annars har jag suttit med näsan ner i böckerna mestadels utav dagen och studerat Europas geografi. Det går si sådär vill jag nog säg. Får fortsätta imorgon. Tror det är tid för mig att gå i säng så att jag kan komma upp tidigt imorgon. Skall försöka städa lite, har inte haft energi eller kraft att ens damma här hemma på två veckor tror jag. Dammråttorna börjar samla sig nu när man haft hundar på besök dessutom.


Ja, alla är inte bortskämda curling-ungar som får allt serverat på silverfat, väl?!

 

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0