Friday night..

Fredagkväll och jag kom precis till fars lägenhet. Har varit hemma hela dagen och tvättat. Dagarna börjar smälta samman på något vis. Men mama besökte mig nu här på kvällen i alla fall, vilket uppskattas enormt av mig. Vi har inte umgåtts sen jag kom hem från båten. Har bara sett henne två gånger dessa sista månader som gått.

Vi gjorde inget speciellt. Drack kaffe och snackade lite. Har faktiskt saknat henne. Så är glad att hon äntligen ville komma över till mig. Hon kan ju vara lite svår ibland.

Nu tänkte jag läsa lite, och sen skall ja hem och sova.

Trevlig helg till er alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0