Snart!!

Hemma i Malmö!

Somnade på tåget på väg hem. Glömde visst var jag bodde. För jag vaknade i panik på Svågertorp och sprang av tåget. Insåg först när tåget kört iväg, att jag flyttat. Blev en lång tur med buss hem.

Varit nere i stan hela dagen. Inhandlat allt på Lee's lista, plus lite till mig själv. Det blev även kaffe med Julija.

Haft familjen på besök hela kvällen. Massa mys! Mama och papa har åkt hem, och brorsan har däckat i min säng. Tid för mig att börja packa ryggsäcken och sen försöka sova lite.

Har jag tur så får jag sett Jimbo imorgon innan jag åker också! Saknat min bananas vän!

Jag tror jag tar tåget till Kastrup runt lunchtid. Malaysia ligger +7 timmar i tiden. Så har ni koll på mig. Jag landar den 10 mars, 23:10 lokal tid. Ta hand om er, så återkommer jag snart igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0