Melaka..

Befinner mig i Melaka sedan igar. Fick ett bra erbjudande av en jag mott langs min resa. Da Melaka bara ligger cirka tva timmar sydost fran KL med buss, var det ju bara att haka pa! Valdigt fin stad, kulturellt och jattegod mat hittills. Skont och slippa storstan och all smuts och alla manniskor. KL gor mig uttrakad, och jag har verkligen inget dar att gora. Gillar ju inte storstader. Ar sa tacksam att jag fick denna mojlighet.

Stannar har till imorgon, tar bussen tidigt till KL. Hamtar upp min vaska, och sen ar det raka vagen till KLIA. Flyger till Bali med Johan och Lee!



Sota sma cykeltaxi overallt som spelar extremt hog rockabilly musik!



Hollandska omradet i Melaka.



Nere vid hamnomradet. Jattemysigt.



Ferry som jag reser med..



Liten varan..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0