kuala Lumpur!

Ligger i min säng här på hostellet Oasis mitt i Chinatown. Luftfuktigheten är hög men det har varit småkyligt ute. Lång resa över, transfern i Beijing tog priset. 7 timmars väntan. Flyget över till Kuala Lumpur blev försenat också, stackars Lee satt och väntade på mig i flera timmar. Nu är jag i.a.f framme. Anlände efter midnatt, sista metron hade kört så det blev taxi in till stan. Inte gjort så mycket. Var ute en sväng och fick lite indisk mat samman med några balla Panjabi's från från vårt hostel. Vi har mycket tid och ta igen; men först behöver vi sömn. Klockan är 5:25am lokal tid! Imorgon väntar äventyr.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0