Vibeke Rossau..

Väntar på att mitt mumintroll Vibeke kommer över till Malmö från Köpenhamn. Mys dag!






Updatering av vår dag.

När vi äntligen fann varandra på Centralstationen här i Malmö kände jag bara en enorm lycka. Jag har inte sett Vibeke sedan början av året. Det blev ett kärt ögonblick då vi kramades! Har saknat henne så mycket.

Solen sken och vi skulle på shopping tur. Det blev många fina saker. Ni får se ett litet urval av vad jag fick tag i.


Smått och gott från Monki


Kjolar från H&M och Monki

Blazer från Zara

Tröjja från Monki

Lite sommarlack..

Nya solbrillor, även dom från Monki

Fick även tag i rätt mycket underkläder, men det håller jag för mig själv.

Det var riktigt skönt och få lov och bara "vara". Prata om saker och ting som skett året som gått. Som ätit mitt inre. Vibeke är bra att prata med när det kommer till kärleksproblem. Tro mig jag har MÅNGA Love issues! Hon har ärliga och raka svar. Håller hon inte med i mitt tankesätt så säger hon ifrån, och hon kommer med bra råd om hur jag skall tackla alla situationer och känslor. Jag värdesätter hennes vänskap enormt mycket, trots vi inte haft möjlighet att ses särskilt ofta sista tiden. Vi är bara en kort tågresa ifrån varandra. Nu får det bli ändring på det. Vi hade en superfin dag i solen och det var länge sen jag kände sånt lugn inom mig. Love you!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0