Skön dag..

Fått gjort en massa. Med Lee's hjälp har jag fått upp en massa flyttkartonger och annat trams på vinden. Man kan ju alltid gå igenom dom vid ett senare tillfälle. Känner inte att jag orkar gå igenom allt innan lördag.

Var ute en sväng med Julija och Lia tidigare. Oooh.. Lia är så vacker med sin gravida bulle! Me like!

Stötte på Felix Bratt på hörnet vid Möllan. Trevligt, har ej sett honom på flera år. När jag satt och fikade med tjejerna på andra hörnet av gatan så kom Florencia förbi. Intressant, har inte sett henne heller på år och dar! Fick oss ett jättetrevligt litet snack! Gav god energi att prata med dem båda.

Jag har verkligen saknat Möllan och all dess skumma folk! Känns bra och vara hemma.

Fått hem mitt gustavianska hörnskåp också, så nu skall jag bara få in alla mina krämer! Var är DU Johan!?
Jag ser fram krämkväll med Lee och Johan i sommar.

Papa och Padde Broholm har även dom varit förbi och borrat upp hyllor. Det börjar likna något!

En kopp kaffe, lite bra housemusik och en skurtrasa! Städning pågår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0