Skön dag..

Träffade Julija tidigare idag för en fika på St. Knuts torg. För och respektera hennes val om att inte lägga upp bilder på henne, så får ni istället en bild på min goda räkbaguette.



Det var ett fint litet café vi hittade. Men det var BABY-BOOM deluxe. Vi var dom enda på hela stället som INTE satt med en baby och barnvagn. Babysnack, babykräk, babyskrik! Ja, det var visst ett baby-café.

Efter vårt lilla fik, fick vi för oss att cykla runt halva Malmö. Vi har besökt flertal antik- och begagnat-butiker på jakt efter lampor och möbler. Hittade dock inget av intresse idag. Men jag fick köpt ett par riktigt fina och vad det ser ut som, nya GABOR skor i en liten butik vid St. Knuts torg.



Det blev även ett par sommarskor, och en liten kjol från H&M.



Efter vår runda, mötte vi upp Julijas vännina och stack ner till Barista för ännu en kaffe.

Jättemysig dag. Vi satt där rätt länge och bara softade. Så dök en person upp som jag inte sett på år och dar.
V.O! WoW! Det måste varit minst tre år sen jag såg honom sist. Han stannade för ett litet tjitt tjatt!
Måste säg, det var riktigt kul och se honom igen!

Resultat; Höjdardag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0