jobb jobb jobb..

Vill inte låta som en gammal kärring och sitta och beklaga mig. Men sedan jag mötte ut har jag haft huvudvärk, kvalme och irriterande tryck över bröstet. Pollen, astma eller vad det nu är, jag önskar bara att det försvinner.

Jobb går bra, men jag ger det inte 100% just nu. Jag är rastlös och trött. Behöver nya utmaningar i livet.
Lär mig något nytt i jobbet hela tiden. Men det känns som om det inte är tillräckligt för mig. Jag vill uppleva något annat. Se något annat. Funderar mycket på vad jag skall göra. Kollar runt på nätet efter jobb och utbildningar.

Tips och råd tas emot med öppna armar.


Kommentarer
Lee

Hemma fruuuu

2010-06-16 @ 18:51:33
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0